sobota, 4 października 2014

Do zobaczenia! (WAŻNE INFO)

Hej! Trochę mnie nie było, ale nie wiem czy ktoś zwrócił na to uwagę... w każdym razie. Dla tych, co czytają, ogłaszam zawieszenie bloga.

Nie żartuję. Jest kilka powodów:

a) Mam mało czasu. Szkoła jest dość wymagająca, mamy dużo nauki, czytania itp. Nie ma to jak przeskok do gimnazjum! :(

b) Uznałam, że jednak z paru rzeczy muszę zrezygnować. Nie mogę się teraz bawić w takie coś, mimo że chciałam to robić na poważnie. Lub chociaż spróbować.


Nie oznacza to jednak, że z blogiem definitywny koniec. Jest tymczasowo zawieszony, nic nowego nie będzie się pojawiać przez pewien okres, ale w końcu coś wrzucę ;)

Było mi bardzo miło, cześć.

2 komentarze:

  1. Szkoda ...
    Zaglądałam tu codziennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jest ogromnie przykro, ale muszę skupić się na najważniejszych rzeczach. Postanowiłam, że w wolnej chwili zamieszczę tu jeszcze trzy opowiadania, które mam jeszcze w tym roku, a potem się zobaczy...

      Usuń